Συχνές ερωτήσεις

Πως μπορώ να αγοράσω από το website σας;
Η διαδικασία αγοράς προϊόντων από την ιστοσελίδα μας είναι πολύ απλή!
1. Διαλέγετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει, επιλέγετε τις λεπτομέρειες αν υπάρχουν (μέγεθος, χρώμα, σχέδιο) και κάνετε κλικ στο κουμπί “ΑΓΟΡΑ”.
2. Από το καλάθι σας μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα που έχετε προσθέσει και να αλλάξετε την ποσότητα ή να σβήσετε ό,τι δεν θέλετε.
3. Στην συνέχεια κάνετε κλικ στο “ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΣ” , συμπληρώνετε όλα τα απαιτούμενα πεδία και αφού δείτε το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας προς πληρωμή, επιλέγετε τρόπο πληρωμής, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και κάνετε κλικ στο “ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”.
Στην επόμενη σελίδα θα δείτε την επιβεβαίωση πραγματοποίησης της παραγγελίας σας.
Είστε έτοιμοι! Η παραγγελία σας βρίσκετε υπό επεξεργασία από μας και έχετε λάβει ήδη ένα email με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

Πρέπει να γίνω μέλος;
Όχι! Έχουμε απλοποιήσει την διαδικασία όσο γίνεται περισσότερο ώστε πολύ εύκολα και γρήγορα να μπορείτε να κάνετε μία παραγγελία χωρίς λογαριασμό στο website μας.

Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;
Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν ενώ η αντικαταβολή είναι μόνο 1,5 ευρώ! Η αποστολή γίνεται με τα ΕΛΤΑ Courier σε όλη την Ελλάδα.

Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης;
Ο χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες μέρες από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας από εμάς στην courier, εκτός των δυσπρόσιτων περιοχών.

Δεν έχω κάρτα. Μπορώ να κάνω παραγγελία;
Φυσικά! Εκτός από την χρεωστική/πιστωτική κάρτα, στην ιστοσελίδα μας έχουμε ακόμα 2 τρόπους πληρωμής. Αντικαταβολή, με την οποία πληρώνετε το ποσό όταν παραλάβετε την παραγγελία σας και Κατάθεση σε λογαριασμό, όπου καταθέτετε τα χρήματα της παραγγελίας σας σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς και κατόπιν γίνεται η αποστολή.

Μπορώ να έρθω από το κατάστημά σας να δω από κοντά και να αγοράσω κάποιο προϊόν σας;
Το Lolizo είναι μόνο ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο σημαίνει ότι έχει μόνο διαδικτυακή παρουσία και όχι κάποιο φυσικό κατάστημα.

Πως είμαι σίγουρος/η ότι η παραγγελία που έκανα ήταν επιτυχής;
Όταν κάνετε κλικ στο “Ολοκλήρωση παραγγελίας” κατά το τελευταίο βήμα, στην επόμενη σελίδα θα σας εμφανιστεί ότι λάβαμε την παραγγελία σας. Επίσης, θα σας έρθει ενημερωτικό email με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Πως μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Θα σας σταλεί ακόμη ένα ενημερωτικό email όταν η παραγγελία σας αποσταλεί από εμάς στην courier με τον αρ. αποστολής και ένα link ώστε να παρακολουθείτε την πορεία της.

Ο τρόπος πληρωμής με κάρτα είναι ασφαλής;
Ο διαδικτυακός μας τόπος σας εξασφαλίζει ένα ασφαλές περιβάλλον ηλεκτρονικών πληρωμών με κάρτα μέσω της κρυπτογραφημένης σύνδεσης της τράπεζας Eurobank. Κανένα στοιχείο της πιστωτικής/χρεωστικής/προπληρωμένης κάρτας σας δεν αποθηκεύεται στην ιστοσελίδα μας.

Υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής ή επιστροφής;
Nαι, υπάρχει η δυνατότητα αλλαγής η επιστροφής. Για να ενημερωθείτε για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε παρακαλούμε πολύ ανατρέξτε στην ενότητα Όροι Χρήσης και στις παραγράφους «Αλλαγές» & «Επιστροφές».

Είναι διαθέσιμα όλα τα προϊόντα που υπάρχουν στο website σας;
Όλα μας τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα για παραγγελία. Όταν ένα προϊόν είναι εξαντλημένο (out of stock) θα ενημερώνεστε από την αντίστοιχη σελίδα του συγκεκριμένου προϊόντος.

Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info [at] paw.gr , μέσω της φόρμας επικοινωνίας και από την σελίδα μας στο Facebook.

X